Кримськотатарський телеканал ATR має намір переїхати у Литву

ДеПо

Український уряд обіцяв телеканалу 40 млн гривень щорічної допомоги, але Мінфін гроші так і не виділив

Власних фінансів у каналу ледве вистачить до кінця поточного року, інформує Depo.ua з посиланням на ATR.

Головний редактор новин телеканалу Осман Пашаєв зазначив:"У нас з Литвою багато історичних зв'язків, від них завжди багато підтримки. Наприклад, навесні виконавчий комітет Конгресу кримських татар проходив у будівлі Сейму Литви. Позиція щодо Криму у всіх політичних лідерів Литви однозначна".

Останній аргумент на користь переїзду – економічний. Якщо Єврокомісія буде виконувати рекомендацію про фінансову підтримку Європарламенту (пункт 9 резолюції Європарламенту по Криму 4. 02.2016), то фізично вигідно розмістити телеканал на території ЄС з найменшими витратами на його утримання.

Як відомо, медіагрупа ATR належить кримськотатарському бізнесменові і активісту Ленуру Іслямову. В медіагрупу також входить дитячий телеканал Lâle, радіо Meydan, яке мовить на Крим, онлайн-газета 15minut.org і видавництво Qartbaba production.

Після незаконної анексії Криму колабораціоністська влада спочатку не давала ліцензію на мовлення незалежним ЗМІ. Потім же ATR та інші видання все ж отримали реєстрацію Роскомнадзору, але їхній роботі постійно перешкоджали.

Пізніше ці ЗМІ втратили можливість працювати в Криму і переїхали в материкову Україну.

посмотреть на ДеПо