В Угорщині несподівано закрили найбільшу опозиційну газету

Facebook
ВКонтакте
share_fav

Журналісти щоденної газети Népszabadság не змогли потрапити в приміщення редакції

Вони зробили цю спробу попри отриманий лист, в якому зазначено, що їхні обов‘язки призупинено на невизначений термін, інформує Depo.ua з посиланням на Euronews.

До будівлі редакції впустили лише головного редактора Ондраша Мураньї для розмови з представниками власника.

Ондраш Мураньї після цього сказав: “Я зміг зробити висновок, що це не була фінансова ухвала, а інший тип ухвали. Єдине, щодо чого ми можемо вести перемовини із власником та менеджментом після цього, – це продаж Népszabadság”.

Власником газети із 2014 року є австрійська інвестиційна компанія Vienna Capital Partners. 15 років тому її підозрювали у діяльності на користь російського “Газпрому” в Угорщині, про що тоді ж писала Népszabadság. Офіційне слідство визнало звинувачення безпідставними, і газета була змушена оприлюднити спростування.

посмотреть на ДеПо