Сім'я Шумахера отримає компенсацію за неправдиву інформацію про його здоров'я

Сім'я Шумахера отримає компенсацію за неправдиву інформацію про його здоров'я

Корреспондент.net (Українська версія)

Сім'я семиразового чемпіона світу подала до суду на видання, яке опублікувало недостовірну інформацію про одужання Міхаеля.

У грудні 2015-го року журнал Bunte, який спеціалізується на статтях про життя зірок, опублікував на першій шпальті новину про те, що Міхаель Шумахер зміг за допомогою медиків зробити кілька кроків і підняв руку.

Менеджер німця Сабіне Кем відразу ж спростувала цю інформацію:

«Недавні публікації змушують нас уточнити, що твердження, ніби Міхаель знову може рухатися, не відповідають дійсності. Такі спекуляції є безвідповідальними, оскільки, враховуючи тяжкість отриманих травм, приватність дуже важлива для Міхаеля».

Родичі Шумахера вирішили звернутися до суду, а адвокат Фелікс Дамм заявив, що інформація є неправдивою, а факт її публікації порушує закон про приватне життя.

Зазначимо, що суд триває в Гамбурзі і майже напевно закінчиться на користь сторони екс-пілота. Експерти очікують для журналу штраф в розмірі 40-100 тисяч євро.

Нагадаємо, в кінці 2013 року з легендою Формули 1 німецьким пілотом Міхаелем Шумахером стався нещасний випадок на гірськолижному курорті у Франції. Під час суду новин про нинішній стан здоров'я німця не прозвучало.

посмотреть на Корреспондент.net (Українська версія)